Pages

Saturday, December 18, 2010

zadnja stran december

Živijo

Sem na začetku novega tedna, medtem ko se približuje sredina decembra. To je zadnji mesec. Zadnja stran v letu 2010. Ostaja še nekaj dni preden bomo praznovali božič.

Doživela sem čudovite stvari v zadnjih tednih. 10 praznovanje škrlovca, katerega smo pripravili in čakali z navdušenjem je minil zmagovalno. Vsaj jaz tako čutim. Ta teden je bil eden najbolj utrujajočih od vseh kar sem jih doživela v Sloveniji. Uprava dijaškega doma me je presenetila z odločitvijo, da me preselijo v drugo sobo. Še posebno zadnji trije dnevi so šli mimo neverjetno hitro. Morala sem ujeti nekaj in zato sem bila vsakič neprespana. Ko sem se ukvarjala z dnevom odprtih vrat sem nosila svoje stvari. Na koncu se je zame in za njih vse perfektno izteklo. Predstava otrok, aplavzi in pozdravi ljudi so poplačali naš trud. Hotela sempokazati mojo zahvalnost ljudem, ki so nas podpirali. Ko sem videla odzive na prikaze otrok iz škrlovca v publiki sem doživela različne občutke. Videla sem različne občutke pri njih, včasih sramežljive, včasih navdušene, včasih ponosne da so na odru. Rada sem imela te trenutke. Pred mojim govorom sem bila zelo navdušena. Kar tresla sem se, ker nisem navajena govoriti pred množico.


Sedaj imamo zimo v Sloveniji. To je prava zima za turško dekle. Čeprav je sedaj manj snega na ulicah, še vedno piha mrzel veter. Podoživljam eno od zim iz mojega otroštva. Bila sem zmedena. Naučila semsenekaj o zimi, kar sem že pozabila, recimo uporabiti dežnik za snežno vreme. 


Ena lepših stvari je bil tudi začetek turškega tečaja. Seveda sem imela težave na začetku. Če je tvoj materin jezik turščina, še ne pomeni da si avtomatsko dober učitelj. Prav tako nisem vedela koliko turščine jih lahko naučim. Nadaljevali smo tečaj po nekaj tednih. Razveselili so me z karaoke večerom. Hočem se potruditi za tečaj. Upamda sem dovolj dobra. 


Ta teden sem bila s svojo francosko prijatelijico Angelique. Ko sem videla njene SMS-e sem bila zelo žalostna. To je bila moja krivda. Izklopila sem telefon za 2 dni. Na srečo sem jo ujela preden je odšla v Ljubljano. Prišel je ta teden, ko sva hoteli biti skupaj. Skupaj sva odšli v Ljubljano. Pričeli sva kegljati z angelique-ino organizacijo. Ta prostor in ljudje so bili prijazni. Potem se je začela naša noč na metelkovi. Končno sem videla slavno metelkovo, ki res deluje kot podzemni mafijski prostor. Tam smo bili do jutra. 


To je bilo vse kar sem hotela napisati.
Se vidimo.