Pages

Saturday, October 16, 2010

Bolezen društva : stavka, sedina bolezen : prehlad

Živijo,

Po tem ko je bila stavka suspendirana smo zopet začeli delati normalno. Kot sem že rekla, se počitum, kot da bom zelo bolna te dni. V petek se je slutnja uresničila. Ko sem se tega dne zbudila, sem se poučitla zelo slabo. Od tistega dne naprej pijem razne mešanice zelišč. Vse čaje lastnoročno mojstrsko pripravim z naravnimi sestavinami :), z enim samim namenom; da se počutim bolje in živo. Včasih je potrebno storiti tudi kaj, za kar sem si rekla, da ne bom nikoli storila. Če bi bila sedaj doma, se ne bi trudila s pripravo čaja, da se pozdravim, vzela bi tablete in šla spat. Vendar so me sedanje izkušnje naučile, da tudi ta sistem s pripravo čaja deluje, hitro in zdravo.
V petek smo skuhali piščančjo juho in korenčkovo torto. Nisem pričakovala, da bomo končali tako hitro. Korenčkova torta se je malo ponesrečila zaradi čudne pečice. Od sedaj naprej to vem. Preden sem šla v škrlovec, sem jedla piščanca, tako da ko sem prišla nazaj v svojo sobo nisem več hotela videti piščancev. Ampak vseeno so bili vsi zelo okusni.


V soboto popoldne nisem mogla reči ne Mariusovemu povabilu, ker sem se počutila bolje od mojega prehlada. On je zelo zabaven in vljuden človek. Je tudi eden od mojih sosedov v dijaškem domu. Poleg tega pa je tudi tujec tukaj, tako kot mi. Odšli smo v Udine is spotoma pobrali še mojega prijatelja Cema.


Udine so se zdele zelo daleč, ko smo prišli tja. Mest me malo spominja na Florence. Priti do trgov, ki jim italjani pravijo palazzo, je precej lahko iz mestnih ulic. Mladi ljudje in ljudje, ki se počutijo mlade so napolnili bare v soboto zvečer. Ko sem jih nekaj videla oblečene v obleke, podobne mafijskim, sem se spomnila na tv serijo Godfather iz Turčije. Potem, ko sva odložila Cema, sva pozno ponoči prispela nazaj v dijaški dom. Bilo je res lepo.

Ta teden smo začeli z igranjem biljarda. Zopet bom ugotovila, kako zanič sem v raznih igrah.

Imejte lep teden...