Pages

Saturday, October 16, 2010

Nasmehni se svoji usodi

Živijo
Danes sem se počutila bolno. V bistvu so se moji mandeljni počutili kot da bodo bolni. Zbujanje zgodaj zjutraj naj bi nas osvežilo, vendar mene ni. Ne bom lagala, da sem dobro začela ta dan. Opazila sem, da sem pozabila moje dokumente v pisarni. Odšla sem jih iskat, vendar jih ni bilo nikjer. Začela sem brskati po koših. Takrat me je Suzana gledala kot brskajočo prostovoljko :). Vem da je bilo to početje umazano, vendar nisem imela izbire. Končno mi je Suzana dala nove dokumente.
Proti koncu dneva sem našla članek o birokraciji. Zato ker sem hotela poiskati moje birokratske papirje bom citirala: 
Kako lahko premagaš birokracijo?

Močna psiha: Pred začetkom procedure moraš pomisliti na uničujoč efekt progresivnih okoliščin in začeti z močno psiho.

Vzemi si čas: Birokratske procedure se lahko nepričakovano ustavijo. Zaradi tega si vzemi vsaj polovico dneva. Izberi si zgodnje jutranje ure.

Raziskuj: Imaš splet pri roki. Bodi zainteresirana za naslove na spletu o potrebnih dokumentih

Izgled: Poskusi se obleči formalno za v birokracijo. Učinkuje.

Osebje: Osebje, ki upravlja z birokracijo je v isti situaciji kot ti. Vsekakor ima on/ona podobne izkušnje.

Kontroliraj svojo jezo: Pripravi se kot hočeš, še vedno bodo mankajoče stvari. Ne bodi jezna. Bodi mirna. Poslušaj pravilno. Naslednjič bo vse popolno,

Zadnja stvar je kritika: Seveda boš imela komentarje o detajlih procedure. Ne reci tega pred proceduro ali medc proceduro, atmosfera lahko postane stresna po nepotrebnem. Vendar si vse zapomni. Po procedurei ne pozabi svojih komentarjev.

Po tem članku sem komentirala samo sebe. Našla sem svojo napako. Nasmehnila sem se.

Končno sem našla nekaj za pojest. Rada nakopujem, tako kot vsi, še posebno v čokoladni vrsti. Po mojem ti lahko en košček čokolade nariše nasmeh na obraz


Danes sem občudovala energijo otrok v naši organizaciji. Res popestrijo življenje. Čeprav je deževno vreme in so težave na svetu ( vojne, lakota, revščina ) so otroci vedno nasmejani. Ko odrastemo izgubimo ta nasmeh. Imamo enega malega fantka. Tudi če se počutim za -10 me ta fantek pripravi do +100, samo z nasmehom.

Nasmehni se svoji usodi. Ne bodi užaljen od svojega življenja.