Pages

Saturday, October 30, 2010

Ko listje odpade...

Živjo
Ta članek pišem na začetku tretjega tedna v oktobru. Ne morem reči da sem začela z enako dinamiko kot sem se počutila. Mislim da je to povzročila melanholija. Mi padamo. Ko pride jesen se mi v glavi zabliskajo migrirajoče ptice in padajoče listje. Ne vidim množice ptičev. Želim si, da bi lahko šla z njimi kot v čudovitih pustolovščinah Nils Holgerssona. Vendar ne bi napisala knjige, je preveč dela.
Če povzamem prejšnji teden, v ponedeljek smo začeli igrati biljard. Biljard ni moja igra. Raje gledam. V torek je Maja oživela našo kreativno delavnico. Po moje so bučke precej dober del noči čarovnic. Hotela sem jih jesti in kuhati obenem, medtem ko je Dionis rezal bučke, zato ker so bile tako sveže in dišeče. Polona jih je vrgla v smeti čez tri dni, ker so postale dom muham. Bila sem žalostna. Rada sem gledala bučkin razpotegnjen obraz. Tistega dne sem se srečala z nekaj gostoljubnimi ljudmi, ki so vedeli Turške tradicoinalne vrednote. Pili smo turški čaj in poslušali turške pesmi, tako se je ustvarila domača atmosfera. Videla sem Cappadocia fotografijo v kopalnici. Lepo jo je bilo videti zopet po nekaj letih.
Potem sem ugotovila da se je eden mojih domačinov peljal skozi Turčijo na kolesu, katerega mu je naredil prijatelj. Pokazal mi je turški časopis v katerem je bila njegova slika in zgodba. Mislim, da ne bi mogla potovati na tak način. ostala sem brez besed. Zanimiva zgodba. V petek sem odšla
v šolo v Preddvoru, da jim pomagam. V šoli bodo imeli projekt za otroke iz 7 držav, ena od njih je tudi Turčija. Pripravljajo se na februar, takrat bodo prišli. Peli bodo pesmi in s tem pokazali svojo gostoljubnost. Učitelji in šolski menedžer so bili veseli moje pomoči, moj del je bil seveda turški. Zapela sem pesem, ki sem jo slišala kot otrok. Nekdo se je pritoževal, da jo težko izgovarjajo. Želim si, da bi bila zopet otrok. Brez skrbi, preprosto. To je bil kratek povzetek prejšnjega tedna.

Se vidimo kmalu.